Saturday, March 19, 2011

17.03.2011

- Çevirinin alanı değil sansür. Yani bence alakası yok. Sansür baskı demek.

- Çevirmen mi uyguluyo sansürü?.. hayır işte!.. evet uyguluyo da neden?... biz ona bakıcaz.

- Sonra birden tabi... ...Acayip bi durum...

- Tabi karısı, yani kadın, ama kadın da kadın.

- İngilizce yazıyor ama kadın türk ya! Olay bu. (elif şafaktan bahsediyo)

- Sen iyi bi gazete okuyucusu musun... benim gibi... Ben okumayı öğrendiğimden beri gazete okuyorum.

- Adam burada dava açıyo ama bakıyosun yurt dışında açmıyo.

- Anette bening... çok şeker bi kadın...

- Bunlar da münferit bi grup, burda takılıyolar (bizden bahsediyo)

- We're talking about commercials yani... en nihayetinde.

- Tamam da o spesifik bi site için söyleniyo yani şimdi ben sana 'seni twitlemek istiyorum' demiyorum mesela. İki farklı şeyden bahsediyosun. (twitter terimlerinden bahsediyo)

- Ben ideolojik olarak feysbuka karşıyım.

- Ben türkiyede ilk feysbuk açanlardanım... İlk kapatanlardanım da.

- İngilizce bizde çok erojen... bir bölge.

- Orhan Pamuk şarje... yani yüklü bir adam.

- Senin burdaki problemin şeyin. Anladın mı sen?

- Şekspir benim için genious.

- Geçen okudum, sevişmek gibiymiş bu. Anadilinde sevişiyomuşsun. Mesela bu makalenin başlığı 'anadilde aşk' olabilir. (neden bahsediyo?)

- Benical'in şeyini ben yapmıştım mesela.
- Çevirisini mi? (prospektüsten bahsediyo)

- Ben neden ismimi istediğim gibi yazamıyorum!? Neden 'ş' yazamıyorum! (mail adresinden bahsediyo)

- Kimde powersa o seni yönetiyo.

- No yani ben kıvamınızdan memnun değilim.

- Sınava kadar herkes daralmış olcak. Şöyle kalçadan 2 cm, belden 2 cm. (konuyu daraltmaktan bahsediyo)

- Dünya 10 sene sonra türkçe öğrencek. Ben mesela şimdi türkçe dersi yapcam.

- Lefevere 1. Hemingway 2. Şekspir soneler 3. Bunlardan bay geldi.

- Bana bak ayşegül eşiyok... senin eşlerin var yok değil... napıcan bebişim?

- Sen onu iyi kurgula da rüzgar esmesin bana yani.

- Size reinforce dersi koycam
- Hocam neyi reinforce etcek
- Neyi olabilir
- Her şeyi
- Evet işte.

1 comment:

spica said...

efsane. en nihayetinde.