Thursday, March 31, 2011

31.03.2011

- Şeyciğim, kusura bakma, ben böyle ders yapamam biliyosun.

- Senin çocuk var mı?
- 2 tane
- Vaaaaay canınaaaa maşallah
- Allah razı olsun

- ... beyin reseptörleriniz...

- Sustainable Survivor Identity

- Beyin loplarınıza zamanla kozmik yaklaşım yükleniyo.

- Abuk şeyleri daha çok yapıyorum ki düşünün diye.

- TranssleynnşşınnşiP dediğimz...

- Bu projenin çoğu derste, kalan kısmı da kalan kısmında.

- Okudum okudum okudum okudum düşündüm düşündüm kafa yordum kafa yordum...

- Bu üçleme adını kim çıkarmış mesela? Üçlemeler söyle bana, dörtlemeler... (trilogy)

- yeni insan türü

- Evet, ilk çocuğumuz olucak (bu proje). Diploma da 2. çocuk. İnsan çocuklar da iyidir... tavsiye ederim... inşallah ya ne biliyim... başka çocuklar...

- Türk nerede başlar?.. Evet. Başlamaz. Doğru soru.

No comments: